07-06 Terugkomst in Sukabumi

7 juni 2014 - Sukabumi, Indonesië

We zijn goed aangekomen in ons hotel, Marco en Tinny vonden het veel te snel van hun  hadden we nog wel even weg mogen blijven. Vonden ons bed en douche afgelopen week wel lekker. Als verrassing wilde men niet in het restaurant eten maar eten buiten bij 1 van de karren halen. Tinny wilde op zich nemen en ging op pad na enige tijd ( 1.5 a 2 uur ) we hadden ondertussen allemaal erge trek, kwam ze dan terug, bleek het op zaterdagavond enorm druk te zijn en als je er dan 5 porties nodig hebt is de karman wel even aan het bakken, mie goreng gehaald dat is dunne mie met groenten en kip, maar het was heerlijk. Volgende middag met Leny in zo busje gestapt en naar de binnenstad geweest ging prima alleen terug gaf wat problemen want niemand kende het adres waar wij logeerde, uiteindelijk stapte een oudere man en die vroeg waar we heen moesten ik gaf hem het adres en hij zei wij brengen je er gwoon heen en zo ging dit busje buiten ze wijk en waren we in een scheet thuis oke kostte iets meer maar was de moeite waard. Thuisgekomen hoorde we dat Tinny weer wat mee zou nemen we moeten zeggen ze probeert je het echt naar de zin te maken en kwam dan ook weer met een lading eten aan, weer van een stalletje sommige dingen waren echt wel lekker sommige niet maar je moet het tenslotte toch proberen en wij vinden het tof dat Tiny dat voor ons over heeft morgen gaan we met haar de bank geld halen om het hotel te kunnen betalen ennnn bier te halen. Morgen volgen de laatst gemaakte fotos aangezien hier verder niets te beleven valt zal de reportage nog mondjes maat zijn

1. Irene loek:
    9 juni 2014
    Lieve leo leny en lony het is toch een belevenis wat jullie gedaan hebben leuk hoor.doe marco en tiny de groetjes van ons.wij zitten aan een biertje in bulgarije .lieve groetjes van ons xxx