14-06 eigenlijk de laatste dag

14 juni 2014 - Sukabumi, Indonesië

Gisteren de 13e weer onbedaarlijk gelachen, wij stuurde Lony naar bed en wij zouden nog even bij het zwembad gaan kijken, nam mijn fototoestel mee en we zagen pakweg 60 kinderen in het zwembad. 1 van de kinderen een jongen van een jaar of 11 zag ons en vroeg om een foto van hem te maken, zo gezegd zo gedaan maar toen kwam er een enorm gegil uit bad en iedereen drong zich naar de rand van het bad en wilde dat we foto namen. Nadat ik een paar fotos had genomen keerde de rust weer terug en gingen wij naar ons balcon om een boek te lezen. na enige tijd kwamen alle kinderen uit het zwembad naar boven met voorop de jongen die alleen op de foto was geweest, die zag ons rende naar ons toe vroeg waar we vamndaan kwamen en hoe we heten, rende terug en zei tegen iedereen dat hij ons kende en wij Leo en Leny uit Holland waren, nu werd het echt lachen kwamen alle kinderen ons een handje geven dus 60 handen geschud de bewaking liet het glimlachend toe totdat er waren die nogmaals wilde toen greep hij in en was het snel stil. Lony die koud 10 minuten op bed lag had niets gehoord van dit allen.

Zo het is 14-06 het zit er zo goed als op. Marco moet tot 13.00 uur werken en dan gaan we ons opmaken voor de terugreis. Ben benieuwd hoe dat gaat worden want Lony is nog steed niet in orde, nu maar hopen dat we op de vliegvelden vervoer voor haar kunnen regelen maar hoe dan ook we gaan terug. Ik heb Lony ook even laten lezen wat copd is want daar heeft ze alle symtonen van. Wij zijn dan ook benieuwd of ze werkelijk gaat stoppen met roken. We gaan in ieder geval met een 777 terug volgens de site van Garuda is alles beter grotere stoelen, meer beenruimte en wifi. De 1e 2 dingen kunnen misschien wel lekker zijn om te slapen we vertrekken nl om zondagmorgen om 0.55 en landen in nederland om 9.40.

Ik sluit hierbij dan ook het reisverslag af en hopen dat jullie het gewaarderd hebben kortom tot in nederland

1. Marci:
    Geen foto's???!!!
  2. Yvonne van neyhof:
    14 juni 2014
    goede reis terug en het was heel leuk om het verslag te lezen
  3. Irene loek:
    14 juni 2014
    Wij vonden het heel leuk al die reisverslagen en de fotos goede reis terug .wij zijn hier nog tot 26 juni dan bellen wij.dikke kus van ons.xx
  4. Paul:
    14 juni 2014
    Ik heb met plezier al je verhalen gelezen en je foto's bekeken.
    Wat naar dat Lony ziek is geworden. Ik wens jullie een goede vlucht.
    Ik bel je aanstaande week
  5. Fred:
    14 juni 2014
    Goeie vlucht terug en zijn leuke verhalen en mooie foto's
  6. Piet en an:
    14 juni 2014
    Blij dat jullie weer terug komen ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    hoop dat loni geen last heeft met vliegen.
    tot ziens op de fittnes
  7. Steef & jane:
    Goede reis terug
  8. Steef & jane:
    14 juni 2014
    Goede reis terug en fijn dat jullie er straks weer zijn.