12-06 bijna naar huis

12 juni 2014 - Sukabumi, Indonesië

Gisteren leek het goed te gaan maar nu de ochtend van de 11 e weer helemaal mis weer benauwd maar wat doe je daar aan, wat bleek ze kreeg van de klinienk 8 mg prednison terwijl ze thuis 30 mg kreeg. Wisten wij veel, hadden begrepen dat ze in de kliniek een paardemiddel had gehad, dat bleek ook wel ze voelde zich goed maar oh oh de volgende ochtend echt waardeloos stervens benauwd wij waren niet bepaald happy want wilde nog een een dag op pad, Marco op de hoogte gesteld en die is naar de kliniek gegaan met haar medische paspoort. Kreeg die te horen dat ze niet verder gingen dan 16 mg na overleg met de arts geen probleem dan mar 6 dagen van 2 x daags 16 mg dus voor ons iets meer dan 30 mg per dag oja voor de statitici € 1,50 voor 6 dagen kijk voor de lol eens bij je verzekeraar wat wij betalen en schrik niet.

Wij hadden ondertussen besloten om met Tinny naar de warmwaterbronnen te gaan de reis duurde in iedergeval langer dan de het verblijf, tering wat heet heb er 1 uur overgedaan om tot mijn knie er in te kunnen pakweg 60 graden was het water echt je bent een kreeft kan me nu voorstellen wat die beesten voelen , heb wat fotos bijgevoegd het is alleen jammer dat de fotos van Lony in het ziekenhuis op een vreemde manier zijn verdwenen zelfs Marco snapt niet wat er is mis gegaan.

Oja ook zo iets hier in het hotel ineens een plaatselijk aktiviteit een keer geen fanfare maar een wedstrijd tussen jonge lui  etc was wel grappig maar heb niet veel fotos kunnen maken omdat we met Tinny weg gingen.

Een ding willen wij nogmaals benadrukken onze nicht Tinny heeft er alles aangedaan om het ons naar de zin te maken  hiervoor alle lof of te wel in het indoneschis trimma kasih Tinny we are proud of you and we love you.

1. Helen:
    12 juni 2014
    Hallo allemaal,

Wat klote voor ilona dat het niet lekker gaat. Nou maar hopen dat de medicijnen beter werken. Ja die warm water bron vreselijk heet haha. En tiny doet er zeker van alles aan om het je maar je zin te maken en helpt in alles. Ik wens jullie zaterdag een goede terugreis. Xx Helen ps je hebt trouwens leuke foto's erop gezet en zo herkenbaar leukkkk. Ook de verslagen vind ik erg leuk om te lezen
  2. Piet en an:
    13 juni 2014
    zo wil je toch niet het slot van jullie vak. blijven herineren,maar het is niet anders.Maar blijf positief dan zien we jullie gauw weer terug.
    Tot ziens